ارکان جهت ساز سپ
ترسیم فردایی روشن با تفکر رو به جلو
مأموریت سپ
- مأموریت سِپ ارزشافزایی متمایز برای مشتریان با ارائه راهکارهای راحت، سریع و نوآورانه در صنعت پرداخت الکترونیک است.
چشمانداز سپ
- سِپ در افق ۱۴۰۵، یکی از هشت شرکت برتر پرداخت الکترونیک در دنیا بوده و با تمرکز بر ارزشافزایی متمایز برای مشتریان و نوآوری در ارائه راهکارهای جامع پرداخت و دارای بالاترین سهم بازار در صنعت پرداخت الکترونیک کشور است.
ارزشها
- «صداقت»، «تلاش برای جلب رضایت ذینفعان»، «کار تیمی یکپارچه و پاسخگویی»، «حمایت از تفکر خلاق و نوآوری»، «پشتیبانی 724 (هفت روز هفته و 24 ساعت شبانهروز)»، «شایستهسالاری» و «تعهد و مسئولیتپذیری»، ارزشهای بنیادین سِپ را تشکیل میدهند.
استراتژی سپ
- تمرکز بر پذیرندگان هدف
- ارزشافزایی برای دارندگان کارت
- رشد از طریق نوآوری
- تمرکز بر طرحهای دولتی و حاکمیتی
|
درستی |
ما افکار خود را با الفاظ و اعمال خود یکی کرده و درستکاری را مبنای عمل قرار خواهیم داد. حسننیت در تعهدها و وعدههای خود داریم تا اعتماد ذینفعان را جلب سازیم. ما برای حریم خصوصی، مقام و شأن اجتماعی، همچنین اعتبار و اعتماد افراد احترام قائل هستیم. |
|
تیم یکپارچه |
ما یک خانواده بزرگ و متحد هستیم. ما در شبکه گسترده سپ معتقدیم که با همکاری و یکپارچگی تیمی میتوانیم به اهداف خود برسیم. موفقیت تیمی را بر کامیابیهای فردی ترجیح میدهیم و برای به ثمر رساندن تعهداتمان به یکدیگر اعتماد داریم و دانش خود را به اشتراک میگذاریم. . موفقیت تیمی را بر کامیابیهای فردی ترجیح میدهیم و برای به ثمر رساندن تعهداتمان به یکدیگر اعتماد داریم و دانش خود را به اشتراک میگذاریم. |
|
تفکر رو به جلو و حمایت از تغییر |
ما به پیشرو بودن در صنعت پرداخت باور داریم. خود را با خلق فرصتها، ایجاد راهکارهای نو، حمایت از تغییر و بهروزرسانی دانش از دیگران متمایز میسازیم. |
|
724 |
ما با تمرکز بر آنچه برای مشتریان مهم است نه آنچه برای سپ مناسب است، به تعهدات خود پایبندیم. 7 روز هفته و 24 ساعت شبانهروز، پاسخگو و در دسترس هستیم. ما برای جلب رضایت مشتریان از تمام قابلیتهای خود استفاده میکنیم. |
|
ارزشافزایی برای مشتریان |
باور داریم که مشتری مهمترین ذینفع ماست و رضایت او سرنوشت سپ را رقم میزند. ما به دنبال پیشبینی نیازهای مشتریان و فراتر رفتن از انتظارات آنها هستیم. ما فلسفه وجودی خود را ارائه راهکارهای پرداخت برای کاهش هزینه، افزایش درآمد و بهرهوری مشتریان میدانیم. |
|
موفقیت از طریق کارکنان شایسته |
قدر کارکنان خود را میدانیم، آنها سرمایه اصلی و کلید موفقیت ما هستند. تلاش میکنیم تا مستعدترین افرد را وارد خانواده کنیم و با حفظ و توانمندسازی آنها، دستیابی متفابل به اهداف سازمانی و شخصی را امکانپذیر کنیم. |
|
مسئولیتپذیری اجتماعی |
ما کسبوکاری بر مبنای «برد- برد» بنا کردهایم. ما به دنبال کسب سود هستیم اما سودی که برای جامعه و محیط زیست نیز سودمند باشد. ما خود را شهروندی مسئول و متعهد میدانیم و میخواهیم در جامعهای که در آن فعالیت میکنیم، تأثیری مثبت داشته باشیم. |