قرارداد پذيرش خدمات پرداخت اينترنتي

این قرارداد بین شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ سهامی عام) به شماره ثبت 1666، شناسه ملی 10861533067 و کد اقتصادی 411146548873 و شماره مجوز 5958/ص/98 شاپرک، به نشانی ثبتی: کیش، میدان سنایی، ساختمان بیست، طبقه 2 واحد 217 و نشانی دفتر مرکزی جهت هرگونه ارتباط: تهران میدان ونک انتهای خیابان شهید خدامی پلاک 104 که از این پس در این قرارداد "سپ" نامیده می شود و شرکت/فروشگاه : ##HeadStoreName شماره ثبت : ##HeadMerchantRegisterNo کدملی/شناسه : ##HeadNationalId با امضای آقایان :##HeadAdminName که در این قرارداد به شرح ذیل "پذیرنده اینترنتی" نامیده میشود با استناد به ماده 10 قانون مدنی منعقد و مفاد آن نسبت به طرفین آن لازم الاجرا گردید:



اشخاص حقیقی :


نام: ##NaturalFirstName نام خانوادگی: ##NaturalLastName کد ملی: ##NaturalNationalCode شماره شناسنامه: ##NaturalBirthCertificateNumber نام پدر: ##NaturalFatherName تاریخ تولد: ##NaturalBirthDate محل تولد: ##NaturalHometown تلفن ثابت: ##NaturalPhone تلفن همراه: ##NaturalCellPhone

کد پستی: ##NaturalZip نشانی پستی: ##NaturalAddress

محدوده جغرافیایی تحویل و عرضه کالا و خدمات: ##NaturalDeliveryArea نشانی سایت: www.##NaturalWebsite پست الکترونیک: ##NaturalEmail

IP سرور فروش: ##NaturalIpAddress زمینه فعالیت سایت: ##NaturalGuildName

نام بانک پذیرنده کارت: ##NaturalBankName کد شعبه: ##NaturalBankBranchCode نام شعبه: ##NaturalBranchName نوع حساب: ##NaturalAccountType

شماره حساب شبا: ##NaturalAccountNumber نام صاحب حساب: ##NaturalBankAccountHolderName شماره شبا: IR##NaturalIban


اشخاص حقوقی:

شرکت: ##LegalMerchantName زمینه فعالیت سایت: ##LegalGuildName شماره ثبت: ##LegalRegisterationNumber تاریخ ثبت: ##LegalMerchantRegisterationDate محل ثبت: ##LegalMerchantRegistrationCity شناسه ملی: ##LegalNationalId

کد پستی: ##LegalZipCode نشانی پستی: ##LegalAddress

محدوده جغرافیایی تحویل و عرضه کالا و خدمات: ##LegalDeliveryArea نشانی سایت: www.##LegalWebsite پست الکترونیک: ##LegalEmail IP سرور فروش: ##LegalIpAddress

نام مدیرعامل: ##LegalAdminName کد ملی: ##LegalNationCode شماره شناسنامه: ##LegalBirthCertificateNumber نام پدر: ##LegalFatherName تاریخ تولد: ##LegalBirthDate محل تولد: ##LegalHomeTown تلفن ثابت: ##LegalPhone تلفن همراه مدیرعامل: ##LegalCellPhone شماره حساب شرکت: ##LegalAccountNumber نام صاحب حساب: ##LegalBankAccountHolderName

نام بانک: ##LegalBankName کد شعبه: ##LegalBankBranchCode نام شعبه: ##LegalBranchName نوع حساب: ##LegalAccountType شماره شبا: IR##LegalIban

کدرهگیری ثبت نام مالیاتی : ##taxNumber کد اقتصادی: ##LegalEconomicCode

##Enter ##MerchantSign

ماده ۱) موضوع قرارداد

ارائه خدمات مورد نیاز به منظور انجام معاملات اینترنتی مربوط به ارائه کالا یا خدمات موضوع فعالیت پذیرنده ثبت شده در اساسنامه/پروانه اشتغال و از طریق کارت و شبکه اینترنت برای دارندگان کارت های مورد تأیید نظام بانکی کشور و در نهایت در صورت موفقیت تراکنش ها دریافت وجوه مورد نظر و واریز آن به حساب پذیرنده(کارت های بانکی به شرطی قابل پذیرش خواهند بود که سرویس مربوطه توسط بانک صادر کننده محدود نشده باشد.)

##EnterPDF ##MerchantSignPDF

ماده ۲) مدت قرارداد

مدت این قرارداد از تاریخ امضا پنج سال کامل شمسی می باشد. چنانچه طرفین قصد ادامه همکاری درخصوص موضوع این قرارداد را داشته باشند تمایل خود را کتبا ظرف مدت یک ماه قبل از تاریخ انقضا اعلام نموده و به صورت کتبی اقدام به تمدید قرارداد خواهند نمود.


ماده ۳) تعهدات سپ

۳-۱) وب سایت شرکت به آدرس www.sep.ir و ایمیل پشتیبانی به آدرس epay@sep.ir و مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 84080-021 جهت اطلاع رسانی و ثبت درخواست‌های پشتیبانی در اختیار پذیرنده می باشد و شرکت سطح خدمات 99.97% را در خصوص درگاه اینترنتی سپ تعهد می نماید.

۳-۲) سپ امکانات مورد نیاز برای برقراری امکان پرداخت اینترنتی وجه را بر روی سایت(سایت های) در محدوده IP معرفی شده پذیرنده فراهم می آورد.

۳-۳) سپ در صورت ایجاد هرگونه تغییر در ضوابط و مقررات کارت یا پذیرندگان کارت مصوب بانک مرکزی، این ضوابط و مقررات جدید را نسبت به این قرارداد به مرحله اجرا خواهد گذاشت. تغییرات اعمال شده رسما جزو این قرارداد محسوب خواهند شد. تغییرات حادث شده در وب سایت سپ قابل رؤیت بوده و پذیرنده ملزم به بررسی و اطلاع از آن خواهد بود و عذر عدم اطلاع پذیرفته نمی باشد.

۳-۴) سپ متعهد می گردد تا نسبت به تسویه حساب مالی با پذیرنده اینترنتی تحت شرایط مندرج در سایر مواد این قرارداد اقدام نماید.

۳-۵) سپ دائما اقدام به بررسی امکانات و زیرساخت های فنی متناسب با سطح پذیرنده می نماید و اطلاعات مرتبط با پذیرندگان بزرگ که در سطح گسترده و ملی فعالیت خاص دارند را به شاپرک اطلاع رسانی می نماید.

تبصره ۱: سپ متعهد می گردد متناسب با نوع فعالیت پذیرندگان، امکانات پشتیبانی و پاسخگویی خود را بنا به تشخیص واحد فنی و در حد توان تجهیز نماید.

ماده ۴) تعهدات پذيرنده اينترنتي

۴-۱) پذیرنده اینترنتی متعهد می گردد با هماهنگی سپ، نسبت به ایجاد امکانات و ساختار لازم فنی-عملیاتی در سیستم پرداخت الکترونیک(فروش اینترنتی) خود اقدام نماید.

۴-۲) پذیرنده اینترنتی موظف است مدارک لازم را (ازجمله نماد الکترونیکی اعتماد و سایر موارد) جهت احراز اهلیت تجاری که جزو شرایط لازم و لاینفک جهت دریافت درگاه اینترنتی می باشد، در اختیار سپ قرار دهد. چنانچه هر یک از مدارک ذکر شده ناقص باشد، درگاه به متقاضی ارائه نمی گردد. همچنین در صورتی که ظرف مدت تعیین شده از سوی سپ، پذیرنده نواقص اعلامی را مرتفع ننماید، سپ مختار است مدارک را به نشانی درج شده بر روی قرارداد عودت نماید و اگر پذیرنده در دسترس نباشد و یا پاسخگو نباشد، حق امحا مدارک را دارد.

##Enter ##MerchantSign

تبصره ۲: لازم به تذکر است پذیرنده اینترنتی موظف است پیش از زمان انقضای مجوزهای اخذ شده از مراجع ذی صلاح نسبت به تمدید مجوز خود اقدام نموده و مدارک مثبته مربوطه را به سپ ارائه نماید، درخصوص موارد فوق کلیه مسئولیت و عواقب قانونی، برعهده ایشان بوده و پذیرنده حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و ساقط نمود..

تبصره ۳: پذیرندگانی که طبق ضوابط مرکز توسعه تجارت الکترونیک نیاز به دریافت نماد اطمینان ندارند با مراجعه به سایت مرکز بایستی گواهی مربوطه را دریافت نمایند و متعهد به ایجاد نماد الکترونیکی در سایت خود در تمام مدت اجرای قرارداد می باشد.

##EnterPDF ##MerchantSignPDF

۴-۳) پذیرنده اینترنتی موظف است هرگونه تغییر جهت شناسایی خود و محل و نوع کسب(از جمله تغییر در مندرجات روزنامه رسمی برای اشخاص حقوقی) و در صورت تغییر صنف و نشانی در اشخاص حقیقی و همچنین تغییر در IP را به صورت رسمی به سپ اعلام نماید در صورت قصور در این خصوص، مسئول پاسخگویی و جبران خسارت ناشی از این امر، پذیرنده خواهد بود .

۴-۴) پذیرنده اینترنتی موظف است از درگاه پرداخت فقط برای تراکنش های واقعی که براساس خدمات واقعی بین خریدار و پذیرنده استفاده نماید و هیچ گونه وجه اضافی علاوه بر مبلغ کالا و یا خدمات از مشتریان دریافت ننماید. همچنین کلیه کارت های صادره توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز را بدون اعمال تبعیض و تفاوت پذیرش نماید.

۴-۵) پذیرنده اینترنتی موظف است به نحوی واضح و آشکار تمامی اطلاعات تماس را در اختیار سپ قرار دهد تا در مواقع ضروری با پذیرنده به سهولت ارتباط برقرار کند در غیر این صورت هرگونه خسارت متوجه پذیرنده خواهد بود.

۴-۶) پذیرنده متعهد می گردد برای هر تراکنش اطلاعات شماره پیگیری، شماره مرجع، نام شرکت ارائه دهنده خدمات(پرداخت الکترونیک سامان کیش) و نتیجه تراکنش را به دارنده کارت نمایش دهد.

۴-۷) پذیرنده اینترنتی موظف است شماره رسید دیجیتالی تایید شده از سوی بانک را به نحوی واضح و آشکار روی سایت خود به دارنده کارت(خریدار) ارائه نماید.

۴-۸) پذیرنده موظف است در صورت بروز هرگونه مشکل و یا مورد مشکوک در سایت خود، موضوع را سریعا به سپ اعلام نماید. در صورت عدم اطلاع رسانی سپ مجاز به قطع یک جانبه سرویس می باشد.

۴-۹) پذیرنده اینترنتی موظف است نسبت به حفظ امنیت اطلاعات مشتریان وفادار بوده و از جستجو یا کسب اطلاعات مالی یا رمز یا هرگونه اطلاعات محرمانه و خصوصی مشتریان اجتناب ورزد.

۴-۱۰) تمامی اقدامات لازم جهت حفاظت از اطلاعات را به عمل آورده و از افشای اطلاعات مشتریان در مجامع عمومی یا در اختیار قراردادن آن به اشخاص غیر مجاز جلوگیری نماید. پذیرنده به هیچ عنوان حق دریافت و ثبت اطلاعات کارت مشتریان را نداشته و منظور از اطلاعات در این بند، سایر اطلاعات پروفایلی مشتریان می باشد.

۴-۱۱) پذیرنده متعهد می گردد امنیت وب سایت خود را تامین نماید و همچنین موظف است در صورت رخداد موارد امنیتی مانند هک شدن سایت خود، بلافاصله مراتب را به سپ اعلام نماید تا نسبت به غیرفعال سازی "شماره پذیرنده" مربوطه اقدام کند.

۴-۱۲) پذیرنده اینترنتی موظف است لوگوی شرکت شاپرک را در صفحه اصلی سایت خود درج نموده و از درج لگوی بانک خود جدا بپرهیزد.

##Enter ##MerchantSign

۴-۱۳) پذیرنده اینترنتی به هیچ وجه مجاز به استفاده از نام و لوگوی بانک ها نبوده و تنها مجاز به استفاده از لوگوی شاپرک فقط در محلی که خریدار یا دارنده کارت جهت پرداخت هدایت می گردد، می باشد.

۴-۱۴) پذیرنده اینترنتی متعهد می باشد که اطلاعاتی که سپ برای بررسی فنی وب سایت پذیرنده احتیاج دارد در اختیار نماینده سپ قرارداده و توصیه ها و مواردی که بازرس سپ متذکر می شود در اسرع وقت بکار ببندد.

۴-۱۵) پذیرنده متعهد می شود آموزش های لازم را به کارکنان خود که به درگاه های فروش دسترسی دارند ارائه نموده و مسئولیت هرگونه سوءاستفاده احتمالی از طرف کارکنان برعهده پذیرنده می باشد.

۴-۱۶) پذیرنده اینترنتی به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی نمی تواند حق انتفاع از امکانات پرداخت الکترونیک(فروش اینترنتی) را به غیر واگذار نماید.

۴-۱۷) پذیرنده اینترنتی موظف است امکانات فنی لازم جهت گزارش گیری از کلیه معاملات انجام شده موفق در سیستم های خود را فراهم آورد. این گزارشات باید شامل فیلد های ResNum، RefNum و تاریخ و ساعت تراکنش(طبق شرح پروتکل) باشد.

۴-۱۸) پذیرنده اینترنتی متعهد می باشد که بدون هماهنگی و کسب مجوز از سپ، از تبدیل روش های تبادل مالی(مثلا افزودن API و تبدیل پرداخت اینترنتی به پرداخت موبایل) خودداری نماید.

##EnterPDF ##MerchantSignPDF

۴-۱۹) کسب و کار پذیرنده اینترنتی می بایست منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی، شرکت شاپرک، قوانین حاکم بر تجارت الکترونیک مصوب مجلس شورای اسلامی، بخشنامه ها، مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در مورد پرداخت های الکترونیک بوده و آنها را رعایت می نماید و درصورت هرگونه مغایرت با عرف و قوانین درگاه از سمت سپ غیرفعال می شود.

۴-۲۰) پذیرنده اینترنتی موظف است، ماهانه حداقل 5 تراکنش واقعی با حداقل مبلغ 10000 ریال داشته باشد. در غیر این صورت سپ موظف است پس از 6 ماه پذیرنده را غیرفعال نماید و همچنین اگر در طی دو دوره سرکشی(دو دوره PM) توسط سپ پذیرنده پاسخگو و یا در دسترس نباشد، سپ مجاز خواهد بود نسبت به غیر فعال سازی کد پذیرنده اقدام نماید.

۴-۲۱) پذیرنده با اطلاع از ضوابط شبکه پرداخت، اعلام رضایت نمود متعاقب صدور دستور قضایی و یا در صورت احراز هر قسم بهره برداری غیر مجاز(خلاف شرع، قانون، الزامات شبکه پرداخت و ...) توسط سپ و یا شرکت شاپرک، ضمن درج نام متخلف در لیست سیاه کلیه خدمات الکترونیک به ایشان از جانب کلیه شرکت های ارائه کننده خدمات پرداخت، تعلیق گردد.

۴-۲۲) پذیرنده اینترنتی موظف است تا نسبت به ارسال کالا یا ارائه خدمات فروخته شده از طریق اینترنت، مطابق توافق به عمل آمده با دارنده کارت، از طریق اینترنت اقدام نماید. بدیهی است که هرگونه مسئولیت در زمینه کیفیت و کمیت کالاهای فروخته شده و نیز ارسال آن برعهده پذیرنده اینترنتی می باشد. پذیرنده اینترنتی ملزم است نسبت به اطلاع رسانی صحیص، دقیق و کافی کالا یا خدمات مورد عرضه، نحوه و شرایط ارسال و تحویل، شرایط برگشت از خرید در وب سایت فروش اینترنتی خود اقدام نموده و مسئولیت پذیرنده اینترنتی(فروشنده) را به اطلاع دارندگان کارت(خریداران) برساند.

۴-۲۳) پذیرنده اینترنتی موظف است به نحوی واضح و آشکار شماره تماس و آدرس الکترونیکی فرد یا افرادی را به عنوان مسئول و یا مسئولین پشتیبانی سایت خود، بر روی سایت اعلام نماید تا درصورت بروز مشکل در امر خرید اینترنتی مشتری بتواند مشکلات را از طریق تلفن و یا پست الکترونیک با مسئولین سایت در میان بگذارد.

۴-۲۴) پذیرنده اینترنتی متعهد می گردد که با توجه به انتخاب درگاه توسط وی، از بیش از 2 درگاه در صفحه شخصی استفاده ننماید.

##Enter ##MerchantSign

۴-۲۵) دریافت رسید تراکنش موفق از درگاه اینترنتی به معنی کسر وجه از حساب دارنده کارت بوده همچنین دریافت رسید تراکنش ناموفق از درگاه اینترنتی به معنی عدم انجام تراکنش می باشد و چنانچه پول از حساب دارنده کارت کسر شده باشد، عودت مبلغ مورد نظر به دارنده کارت تضمین شده است.

۴-۲۶) شرکت شاپرک مجاز خواهد بود ضمن رصد مستمر و هوشمند تبادلات صورت پذیرفته، در صورت مواجهه با الگوهای مشکوک و غیر متعارف در تراکنش های هر یک از پذیرندگان در تمامی بسترهای ارائه خدمات، نسبت به تعلیق درگاه پرداخت پذیرنده تا موعد اتمام بررسی و حصول اطمینان از صحت و انطباق عملکرد با الزامات و مقررات شبکه پرداخت الکترونیک کشور، اقدام نماید.

۴-۲۷) پذیرنده اینترنتی متعهد می گردد هرگونه تبلیغات در زمینه پرداخت الکترونیک سامان کیش را با هماهنگی سپ انجام دهد.

۴-۲۸) پذیرنده اینترنتی موظف است ابزار پذیرش را صرفا جهت بهره برداری در حوزه ی فروش کالا و یا خدمات مندرج در این قرارداد مورد استفاده قرار داده و ابزار پذیرش خود را به هیچ صورتی اعم از استفاده و یا واگذاری، در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی دیگری قرار ندهد. عدم رعایت این الزام توسط پذیرنده اینترنتی تخلف محسوب شده و می تواند منجر به مسدودی ابزار پذیرش و درج نام پذیرنده در "لیست سیاه پذیرندگان شاپرک" گردد. همچنین درصورت مشاهده ی بهره برداری از ابزار پذیرش جهت انجام اعمال مشکوک به جرم و یا مواردی که اعمال مجرمانه در آنها محرز گردیده، سپ و یا شرکت شاپرک حق دارند راسا نسبت به توقف ارائه ی خدمات پرداخت به پذیرنده اینترنتی اقدام نموده و سپس مراتب را به مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی نماید.

۴-۲۹) پذیرنده متعهد می شود ضمن رعایت مقررات مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم مصوب هیات وزیران، از بهره‌برداری از ابزار پذیرش به‌ منظور پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم خودداری نماید.

۴-۳۰) درصورت تخطی پذیرنده از هریک از بندهای فوق مسئولیت پاسخگویی آن صرفا به عهده پذیرنده خواهد بود. این پاسخگویی اعم از جبران مادی و معنوی خواهد بود.


##EnterPDF ##MerchantSignPDF

ماده ۵) کارمزد و تسويه حساب

۵-۱) تسویه حساب با پذیرنده روزی یکبار و توسط پایای بانک پذیرنده صورت خواهد پذیرفت، همچنین سپ به ازای ارائه خدمات پرداخت، یک درصد از مبلغ تراکنش را تا سقف 40000 ریال به عنوان کارمزد کسر می نماید و باقی مانده مبلغ را برای خرید های انجام شده به حساب اعلام شده واریز خواهد نمود. درصورت قرارگرفتن فایل واریزی در روند مغایرت، پس از 48 ساعت در روند پیگیری و رفع مغایرت قرار خواهد گرفت. واریز وجوه تراکنشها وابسته به عملکرد بخش پایای بانک پذیرنده می باشد.

۵-۲) کلیه اقلام و مبالغ ناشی از معاملاتی که پذیرنده اینترنتی براساس این قرارداد به نحو صحیح از طریق اینترنت به سپ منتقل نماید، به سپرده پذیرنده اینترنتی به شماره حساب ##FooterAccountNo ##FooterBankName کد شعبه ##FooterBankBranchCode به نام ##FooterBankAccountHolderName منتقل مي گردد.

اگر سپ تحت هر عنوان اشتباهاً یا من غیر حق، وجوه یا ارقامی به حساب پذیرنده اینترنتی منظور کند و یا در محاسبه هرنوع اشتباهی نماید پذیرنده به سپ و بانک افتتاح کننده حساب اعطای وکالت و اختیار بدون حق رجوع نمود که راسا و بدون انجام هیچگونه تشریفاتی در رفع اشتباه و برگشت وجوه از حساب پذیرنده اینترنتی اقدام کند..

تبصره ۴: سپ پس از رفع اشتباه و برگشت وجوه از سپرده تسویه حساب پذیرنده اینترنتی، موظف است در اسرع وقت و حداکثر ظرف مدت یک هفته و به صورت کتبی موارد اختلاف را به اطلاع پذیرنده اینترنتی برساند.

۵-۳) چنانچه به اشتباه وجهی بصورت اضافی به حساب پذیرنده واریز شود، پذیرنده مجاز به برداشت وجه واریزی اضافی نبوده و باید در صورت تشخیص، مراتب را سریعاً به سپ اطلاع دهد. در صورت برداشت سهوی، پذیرنده متعهد می‌شود حداکثر ظرف 72 ساعت وجه مربوطه را ‌تأمین نماید. وجه واریزی که به صورت اشتباه به حساب پذیرنده واریز گردیده است در ید وی امانت بوده و در صورت استفاده از آن ملزم به استرداد می باشد. مطالبه سپ از لحظه واریز مفروض خواهد بود.

##Enter ##MerchantSign

ماده ۶) رفع اختلاف و فسخ قرارداد

۶-۱) کلیه اختلافاتی که ممکن است در تعبیر و یا تفسیر و اجرای این موافقت نامه پیش آید و از طریق مذاکره و مکاتبات بطور دوستانه حداکثر ظرف مدت دو هفته حل و فصل نشود در مرحله بعد موضوع به مرجع قضائی ذیصلاح ارجاع خواهد گردید.

۶-۲) ملاک قضاوت در موارد اختلاف، گزارشات وقایع( Log هاي) ثبت شده در سیستم سپ می باشد. در این موارد طرفین کارشناسان فنی خود را به یکدیگر معرفی خواهند نمود. در صورت بروز هرگونه اختلافی هیچ گزارش دیگری از هر مرجع و یا مقام جز گزارشات ثبت شده در سیستم سپ، ملاک اعتبار و قضاوت نخواهد بود.

۶-۳) در صورتی که پذیرنده اینترنتی به هر دلیل مایل به ادامه همکاری با سپ نباشد باید مراتب را کتباً به سپ اعلام نماید و سپ می بایست حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ اعلام پذیرنده اینترنتی نسبت به فسخ قرارداد و حذف و جمع آوری نام پذیرنده از کلیه سیستم های مربوطه اقدام نماید.

تبصره۵: در صورت تمایل پذیرنده به فسخ قرارداد پیش از اتمام مدت آن، می بایست هزینه جمع آوری و سایر هزینه های مرتبط توسط پذیرنده پرداخت گردد در غیر این صورت حق فسخ قرارداد وجود نخواهد داشت.

۶-۴) درصورت ایجاد هرگونه ضرر و زیان وارده به سپ و یا دارندگان کارت و یا عدم رعایت تعهدات، میزان خسارت توسط سپ به همراه مهلت پرداخت تعیین و در صورت عدم جبران خسارت، سپ محق به فسخ قرارداد به صورت یک طرفه و جبران خسارت وارده از محل وثایق و تضامین پذیرنده و ثبت پذیرنده در بانک اطلاعاتی شاپرک به عنوان "مشتری بدحساب" می باشد.

۶-۵) سپ مجاز است درصورت عدم رعایت مفاد این قرارداد توسط پذیرنده اینترنتی نسبت به فسخ قرارداد و قطع ارتباط با سیستم پرداخت الکترونیک پس از اعلام کتبی مراتب به پذیرنده اینترنتی و دادن مهلت لازم، اقدام نماید.

۶-۶) فسخ این قرارداد تعهداتی را که قبل از فسخ برای طرفین بوجود آورده و تا لحظه فسخ قرارداد به آنها عمل نشده است را نقض نخواهد کرد.

۶-۷) درصورت فسخ قرارداد از سوی پذیرنده، دریافت خدمات از سایر شرکت های PSP منوط به تسویه حساب کامل قرارداد منعقده و تایید شاپرک در این خصوص می باشد.

##EnterPDF ##MerchantSignPDF

ماده ۷) پيوستها

کلیه اعلامیه ها و اسناد و مدارکی که براساس این قرارداد بین طرفین مبادله می گردند و همچنین قوانینی که از طرف بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار منتشر گردیده به عنوان پیوست و جزء لاینفک قرارداد محسوب خواهند شد.

ماده ۸) سقف تراکنش

سقف تراکنش مطابق قوانین بانک مرکزی و شاپرک می باشد و پذیرنده متعهد می گردد تراکنش های با مبلغ بیش از سقف تراکنش ارسال ننماید.

ماده ۹) مبادله قرارداد

اين قرارداد در ۹ ماده و در ۲ نسخه که حکم واحد دارند تنظيم گرديد و در مورخ ................................... به تایید و امضاء طرفين رسيد.


##Enter ##MerchantSign ##EnterPDF ##MerchantSignPDF ##EnterPre ##MerchantSignPre