چگونه می‌توانم برای فروشگاه خود یک دستگاه کارتخوان سفارش دهم؟
کافی است از طریق تماس با شماره تلفن پشتیبانی و یا فرم آنلاین سفارش کارتخوان، درخواست خود را ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت جهت انعقاد قرارداد و دریافت مدارک لازم تماس خواهند گرفت.
چه مدارک و شرایطی جهت درخواست دستگاه کارتخوان لازم است؟
برای پذیرندگان عمومی کپی برابر اصل شناسنامه و یا کارت ملی صاحب حساب، جواز کسب، سند یا اجاره‌نامه ملک و صفحه نخست دفترچه حساب بانکی الزامی است.
در صورت بروز نقص یا اشکال فنی در کارکرد دستگاه‌های کارتخوان چه باید کرد؟
با شماره تلفن‌های پشتیبانی منطقه خود که در پشت دستگاه کارتخوان درج گردیده تماس حاصل نموده و مشکل و پیام خطای دریافتی را اعلام نمایید. کارشناسان فنی به صورت تلفنی و در صورت نیاز با مراجعه حضوری نسبت به رفع مشکل شما اقدام خواهند کرد.
نحوه تسویه حساب با دارندگان دستگاه‌های کارتخوان به چه صورتی است؟
فرآیند تسویه حساب با پذیرندگان مطابق دستورالعمل مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
آیا استفاده از دستگاه‌های کارتخوان شرکت پرداخت الکترونیک سامان مشمول کسر کارمزد از پذیرنده می‌گردد؟
در حال حاضر هیچ‌گونه کارمزدی از پذیرندگان بابت کارکرد دستگاه کارتخوان کسر نمی‌گردد.
آیا امکان انتقال وجه از طریق دستگاه‌های کارتخوان پرداخت الکترونیک سامان وجود دارد؟
این خدمت از لحاظ فنی امکان پذیر بوده ولی با توجه به مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ممنوعیت انتقال وجه از طریق دستگاه‌های کارتخوان، در حال حاضر ارائه نمی‌گردد.
آیا امکان اطلاع از موجودی کارت بانکی، خرید شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض از طریق کارتخوان‌های سامان پرداخت وجود دارد؟
بله.
در صورت تغییر نشانی فروشگاه چه باید کرد؟
مراتب را در اولین فرصت به مرکز امداد مشتریان منطقه خود اعلام نمایید.
آیا پذیرندگان امکان مشاهده گزارش تراکنش‌های دستگاه کاتخوان خود را دارند؟
بله از طریق تماس با پشتیبانی و دریافت نام کاربری و کلمه عبور، می‌توان با مراجعه به پورتال پذیرندگان کلیه تراکنش‌های دستگاه کارتخوان را مشاهده نمود.